Jak zamawiać

1. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest zalogowanie się na witrynie sklepu. Wybranie kartek, które chcą Państwo zakupić, dodać do koszyka i zrealizować zamówienie.

2. Następnie prosimy o wypełnienie formularza zamówienia, który znajduje się poniżej. Płatności można dokonać po akceptacji projektu.

formularz zamówienia

3. Projekt wstępny zostanie przesłany na Państwa adres email w czasie 48h od otrzymania formularza.

4. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.kartkaswiateczna.com.pl

5. Ceny podane w sklepie internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Średni czas realizacji zamówienia (od ostatecznej akceptacji do wysłania towaru do kupującego) wynosi od 6 do 8 dni roboczych.

7. Minimalna ilość zamówionych kartek wynosi 25szt z jednego modelu. Pojedyncze wzory nie będą wysłane.

8. Jeżeli korzystają Państwo z naszych przykładowych tekstów do kartek prosimy o uzupełnienie ich własnymi danymi i przesłanie całości tekstu.

9. Personalizacja imion i nazwisk gości w cenie. Listę wstawiamy dokładnie taką jak otrzymamy na zasadzie " kopiuj-wklej". Nie ingerujemy w formę imion, nazwisk oraz błędów w nich zawartych. Jeżeli została przesłana forma bezosobowa to taką wstawimy.

10. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

11. Potwierdzonego oraz zaakceptowanego zamówienia spersonalizowanego z opcją nadruku, nie można anulować.

12. Wedding-Art nie ponosi odpowiedzialności za powstałe braki magazynowe spowodowane bieżącą sprzedażą.

13. Nie wysyłamy za pobraniem

Poszczególne etapy realizacji i ich czasy

1. Wypełnienie formularza zamówienia

Po dokonaniu zakupu w naszym sklepie internetowym i podaniu danych kontaktowych prosimy o wypełnienie formularza zamówienia.

2. Pierwszy projekt

Po otrzymaniu od Państwa uzupełnionego formularza zamówienia w ciągu 48h zostanie przesłany wstępny projekt - wizualizacja zakupionych produktów. Projekt będzie przesłany w formie elektronicznej (format .jpg, .png) na Państwa adres email.

3. Sprawdzenie projektu

Zamawiający ma obowiązek dokładnie sprawdzić przesłany przez nas projekt. Listę gości jak i tekst wstawiamy dokładnie taki jaki otrzymamy od Państwa na zasadzie "kopiuj-wklej". Nie ingerujemy w formę imion, nazwisk oraz błędów w nich zawartych. Jeżeli została przesłana forma bezosobowa to taką wstawimy. Najważniejszym etapem podczas zamawiania kartek świątecznych jest sprawdzenie projektu.

4. Błędy w projekcie

Jeżeli pierwszy lub kolejny z przesyłanych przez nas projektów nie jest dla Państwa satysfakcjonujący mają Państwo prawo do zgłoszenia bezpłatnych uwag. Wytyczne odnośnie poprawek powinny być wysłane na nasz adres email w formie uporządkowanej listy. Poprawiony projekt zostanie ponownie przesłany do akceptacji. Proszę pamiętać, że czas w jakim będą wprowadzane poprawki wynosi około 48 godzin w dni robocze. Dobrze przemyślane uzupełnienie formularza może skrócić całkowity czas oczekiwania na zamówienie o kilka dni.

5. Akceptacja projektu

Jeżeli projekt jest poprawny należy wysłać na nasz adres email projekty@zaproszenia-przemysl.pl wiadomość z akceptacją projektu.(np. Akceptuje ostatni przesłany projekt.)Przesłanie tej wiadomości jest równoznaczne ze stwierdzeniem, że treść i skład tekstu jest wolny od błędów i wad. Od tego momentu może być za późno na zgłoszenie poprawek i aktualizację listy gości ponieważ projekt może zostać już wydrukowany.

6. Wydruk zamówienia

Druk wykonywany jest z użyciem zaakceptowanego projektu i ostatecznej przesłanej listy gości(o ile taka istnieje). Lista gości powinna być dostarczona przez wypełnienie formularza zamówienia lub w dokumencie tekstowym lub arkuszu kalkulacyjnym na adres e-mail: projekty@zaproszenia-przemysl.pl. Wstawianie listy następuje na zasadzie kopiuj – wklej. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w przesłanej liście gości.

7. Wykonanie zamówienia

Wszystkie przesłane teksty, materiały z których wykonane będzie zamówienie powinny być wybrane na etapie wypełniania formularza zamówienia. Każda późniejsza zmiana powinna być wyraźnie zaznaczona i potwierdzona przez nas w korespondencji email.

Czas wykonania zamówienia jest zależny od ilości zamówień. W różnych porach roku jest zmienny i wynosi od 6 do 8 dni roboczychod ostatecznej akceptacji projektu.

Podsumowanie

Czas wykonania projektu wynosi 48h.
Czas wykonania zamówienia- wydruku wynosi od 6-8 dni roboczych po akceptacji projektu.

Adres email do kontaktu w sprawie projektu: projekty@zaproszenia-przemysl.pl

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

 

Co oznacza kartka "bez nadruku"?

Kartki bez nadruku, to kartki czyste, bez jakiegokolwiek nadruku w środku. Są one czyste, rozłożone, przystosowane do samodzielnego nadruku we własnym zakresie. Kartki bez nadruku wysyłamy do Państwa w formie rozłożonej do samodzielnego poskładania.


Co oznacza kartka "z nadrukiem"?

Kartka z nadrukiem, to nic innego jak kartka z personalizacją na których umieszczany jest Państwa dowolny tekst. Zazwyczaj jest to tekst z życzeniami itp itd.

 

Czy po złożeniu zamówienia i przesłaniu wytycznych do nadruku, można zobaczyć jak treść będzie wyglądała na zaproszeniu?

Oczywiście, w ciągu 48 godzin odsyłamy do Państwa  tzw. projekt do akceptacji. Jest to zarys zaproszenia na której drukuje się treść zaproszenia, z ułożeniem Państwa tekstu.

 

Czy personalizacja (gości) jest wliczona w cenę zaproszenia?

Tak, jeżeli wybiorą Państwo opcję „Z nadrukiem”. Cena zaproszenia „Z nadrukiem” obejmuje umieszczenie imion i nazwisk gości w treści zaproszenia.

 

Czy można zamówić zaproszenia bez personalizacji (gości)?

TAK. Jeżeli nie otrzymamy od Państwa listy gości - zaproszenia nie będą personalizowane. W takim przypadku w treści zaproszenia pozostawiamy „wykropkowaną” linię do ręcznego wpisywania imion i nazwisk zapraszanych gości.

 

W jakiej formie przysłać tekst zaproszenia?

Tekst zaproszenia należy wpisać w odpowiednie pole formularza w trakcie składania zamówienia lub bezpośrednio przesłać na nasz adres pocztowy: projekty@zaproszenia-przemysl.pl

Tekst powinien być:

-  kompletny i zawierać: imiona, nazwiska, datę, godzinę i miejsce ślubu (lub innej uroczystości) oraz ewentualnie cytaty, wierszyki, prośby o potwierdzenie przybycia, informacje dotyczące prezentów itp.

- pozbawiony błędów merytorycznych, gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych

- napisany z użyciem polskich znaków (ęóąśłżźćń)

- napisany literami właściwej wielkości, np. Marcin (a nie: MARCIN)

- nie przepisujemy projektów z wysłanych zdjęć

 

Czy drukujemy zaproszenia w innym języku niż polski?

Tak. Drukujemy w każdym języku o ile treść otrzymamy od Państwa.

Nie tłumaczymy. Gotowy tekst wklejamy w projekt.

 

Lista gości do zaproszeń.

Listę gości, drukujemy dokładnie taką, jaka została nam przysłana.
Drukujemy z listy, którą dostaliśmy od Państwa w zamówieniu bądź na adres e-mail.
Nie ingerujemy w listy przysłane przez Państwa. 
Nie odmieniamy nazwisk, nie poprawiamy literówek. 
Nazwiska kopiujemy do zaproszeń.

 

Czy odmieniać nazwiska gości ? 

Jeśli tekst zaproszenia wymaga odmiany, np. Serdecznie zapraszamy Sz. P. Annę i Wojciecha Kowalskich... - prosimy o przesłanie listy gości z odmienionymi nazwiskami.

 

W jakiej formie przysłać listę gości ?

Listę gości do zaproszeń prosimy przesłać nam najlepiej w pliku *.doc lub *.xls. Prosimy nie przesyłać listy w formacie pdf.

- każde imię i nazwisko wpisane jedno pod drugim

- każde imię i nazwisko w formie gotowej do wstawienia

- zapisana przy użyciu liter pisanych, a nie drukowanych, chyba że chcecie Państwo aby w tej formie były wstawione do zaproszeń

- prosimy nie numerować listy gości

Oto przykładowa poprawna lista gości:

Zaproszenia na ślub i wesele:
Sz.P. Sabinę Kowalską
Sz.P. Jana Kowalskiego z osobą towarzyszącą
Sz.P. Joannę Potocką
Sz.P. Annę i Mariusza Tarnawskiego z córką

Ważne! Radzimy sprawdzić listę pod kątem ewentualnych literówek – Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy w przesłanych listach gości.

 

Lista gości do winietek?

Do winietek przesyłamy listę gości nieodmienioną.

Czy koperta jest w cenie zaproszenia?

Tak, koperta zawsze jest w cenie zaproszenia.

 

Czy wysyłamy paczki za granicę?

Tak. Wysyłamy na cały świat. Wysyłka za granicę wiąże się dopłatą 70 złotych (brutto)